~Titti~ En tillbakablick på 2013...

0kommentarer

2013 är till ända, ett år jag inte kommer sakna - alls. Livet går upp och ned, det är så det ska vara, men detta har varit ett tufft år på flera sätt. Ett år som jag inte kommer att minnas tillbaka med glädje, utan ett år jag gärna lämnar bakom mig.
 
Jag brukar ju göra en liten resumé över året (på roliga saker) och tänker göra även detta år,
here goes...
 
Året inleddes kallt med mycket snö och jag la upp många vackra vinterbilder
 

I mars var jag med min Ladies Circle-klubb på Löfwings ateljé en fantastiskt rolig upplevelse!
 
 
I april firade jag och Leif vår 3-åriga förlovningsdag i Göteborg. Vi förlovade oss i Paris 2010, och jag valde att firandet gick i "franskt tecken" - med många olika saker på programmet, allt överraskningar till Leif som bara hade fått en adress i Göteborg att ta sig på fredag kvällen.
 
 
Årets Reunion i maj spenderades med vännerna från Norr & Söder i Göteborg
 
 
 
I juni var slyngeln Zorro i farten: skatan hade sitt bo högst upp i körsbärsträdet och en annan fågel valde att ha boet inne i trädet, något som höll på att driva vår hund till vanvett!!
 
 
I juli överskuggades allt av Leifs kära systers bortgång. Finaste Maria som vi så gärna hade velat haft kvar här på jorden
 
 
I augusti njöt vi av vår julklapp Diggiloo i Tibro - fantastisk underhållning!
 

I september firade vi fina vännerna i Blekinge som gifte sig, Leif var Toastmaster
 
 
 Oktober månad var jag inte hemma mycket alls...
Först firade jag och Leif bröllopsdag i Turkiet...
 

...och sedan var jag i Mexico (har fortfarande inte lagt upp bilder från Mexico inser jag nu...),
kom åter hem i november.
 
 
November höll jag i en processutvecklingskväll på Högskolan i Skövde, alltid roligt att träffa människor som inspirerar och ger av sig själva + att det är ett fantastiskt roligt uppdrag :)
 
 
I december var jag på Fitnessfestivalen, jag har länge pratat om att jag ville kolla på Luciapokalen och nu blev det äntligen av!
 
 
Jag hade sett fram emot en jul i Jämtland med hästar, skidåkning och fantastiskt sällskap, men istället blev det mysig jul hemma i Småland med familjen
 
 
Under året som gått har vår blogg uppmärksammats på olika sätt, bland annat av tidningen Dagens Samhälle som skrev om vår "modiga" blogg och min "uppfinningsrikedom". Och i september blev vi utsedda till Månadens Blogg på Skövde Nyheter.
Vi lägger ner mycket jobb på bloggen och det är roligt att bloggen uppskattas,
och det har även lett till att ni bloggläsare blir fler och fler :)
 
 
Nu lämnar vi 2013 och blickar framåt mot 2014 - med hopp och tillförsikt! :)
~Titti
2013, 2014, Diggiloo, Dobermann, Fitness, Fitnessfestivalen, Förlovningsdag, Göteborg, Högskolan i Skövde, Ladies Circle, Leif & Titti, Leif och Titti Walterum, Luciapokalen, Löfwings ateljé, Mexico, Skövde, Tibro, Titti & Leif, Titti Walterum, Toastmaster, Turkiet, april, augusti, bröllop, bröllopsdag, busig dobermann, december, dobbis, doberman, februari, januari, jul, juli, juni, maj, mars, november, oktober, processledare, processutveckling, resumé, reunion, september, snö, sorg, vinter, vinterbilder,

Kommentera

Publiceras ej