~Titti~ Mentorer och adepter = energi!

0kommentarer

Igår kväll hade jag en riktigt rolig kväll! Privat håller jag i procesutveckling i föreningar, organisationer m.fl. emellanåt. Igår gjorde jag det på Högskolan i Skövde, tillsammas med min vän Tove . På plats fanns deltagarna i Mentorprogrammet och de bjöd verkligen på sig själva! Tiden var knapp (i vanliga fall brukar vi hålla på en halv/heldag vid våra processutvecklingsuppdrag), eftersom vi inte skulle överskrida den tiden de brukar ha på sina träffar. Men om man är effektiv, positiv och bjuder på sig själv går det bra och igår kväll var det sannerligen inget fel på kreativiteten! :)
 
Har du hört om Mentorprogrammet! Riktigt spännande, du kan läsa om det här !
Tänk om jag hade haft en mentor när jag studerade, det hade varit värt mycket!
 
Gårdagkvällens processledare (som avtackades med en fin "kloka-tankar-bok"):
 
 
 
Föreberedelsetiden har varit utspridd på några veckor, nu är det mer intensivt arbete som vi utför på kvällarna för att bli färdiga och överlämna dokumentationen till våra uppdragsgivare.
Så jag räknar med en flitig helg! ;)
 
~Titti
Högskolan i Skövde, Mentorprogrammet, Titti Walterum, Tove Wold-Bremer, föreningar, organisationer, processledare, processutveckling,

Kommentera

Publiceras ej