~Titti~ Dygnsrytm som håller i sig!

0kommentarer

Jag sitter och går igenom 2014 års blogginlägg för att göra en årskrönika, eller ja, en sammanfattning av föregående år är nog en mer korrekt beskrivning. Hursomhelst, jag fastnade för inlägget om "Ny dygnsrytm", där jag berättar om hur jag sover och hur bebisarna i magen är vakna under ett dygn. Jag förutspådde att jag skulle ha kvar dygnsrytmen fram till jul och, ja det stämmer - den håller i sig fortfarande!!
 
Jag går och lägger mig någon gång efter midnatt.
Ammar vid 2-3 tiden och igen någon gång mellan 4-6
Är vaken till Leif åker till jobbet och om jag har tur, och det funkar med övrig planering den dagen, kan jag ta en liten lur på förmiddagen.
Eftermiddagslurarna är däremot ett minne blott för de är sällan synkade till att sova samtidigt.
Tösen är som mest aktiv mitt på dagen, precis som hon var i magen och samma sak stämmer med Gossen som är pigg sent på kvällen!
 
Så ja, det jag trodde då, stämmer nu :)
 
~Titti
dygnsmönster, dygnsrytm, graviditet, sovtider, tvillingar,

Kommentera

Publiceras ej