~Titti~ Videokväll

0kommentarer

Morgonen började på samma sätt som den gjort de senaste 20 torsdagarna: med våtvästträning i rehabbadet på Arenan. Men idag var sista gången. Kommer kännas konstigt att inte behöva ställa klockan tidigt på torsdagarna? Förhoppningsvis kan jag gå vidare med min träning nu 😊
 
Direkt efter träningen gick jag o barnen ner till resecentrum för att möta upp barnens mormor som kom med tåget - glada miner x 4 😄
 
 
Därefter var jag på vårdcentralen för en liten check-up och under tiden gick mormor med barnen i kyrkparken. Jag hade egentligen tänkt att vi skulle gå liten shoppingrunda på stan men en klocka som tickade fort och hungriga magar satte stop för det, så vi åkare hem...
 
 
...istället åkte vi till Elins Esplanad på eftermiddagen och strosade runt. Jag tänkte köpa lite sommarkläder/skor, men det var lättare sagt än gjort det 😳
 
 
En fin dag med fin-fint besök avslutades med filmmaraton av hemma-video-filmerna på barnen 😍
~Titti 

Kommentera

Publiceras ej