~Titti~ Tandfeber?

0kommentarer

Torsdag innebär för min del att dagen inleds med våtvästträning på rehabbadet på arenan. Träningen går väldigt bra just nu (uh vet knappt om jag vågar säga det? Ta i trå, ta i trä...) jag känner mig mycket starkare nu!! :)
 
Efter träningen tog jag och barnen en runda på stan och jag köpte några fina sommarkläder till barnen- På stan träffade vi två mammor med deras barn som vi pratade lite med. Så roligt ändå, sedan jag blev mamma har jag lärt känna så många nya fina, varma, roliga människor!
 
När vi kom hem var det dags för lunch som avslutades med mumsig dessert:
 
 
Senare på eftermiddagen fick Gossen feber som gick upp ordentligt tills han gick och la sig. Jag tror att det är tänderna som spökar. Hoppas att han inte börjar bli sjuk. Nu på kvällen börjar jag känna mig lite småhängig, men det kan ju vara tänderna som spökar för mig med - Gossens, inte mina (pga. för lite sömn). Hmm... ja vi lär veta när vi vaknar imorgon...
~Titti
feber, tandsprickning,

Kommentera

Publiceras ej