~Titti~ Strålande leenden är mitt dagliga tema 💞

0kommentarer

Imorse fann jag ena bebisen sittandes i sängen h*n mötte mig med ett strålande leende! Hur underbar start på dagen? Jag har tänkt på det där en del. När slutar bebisar att vara glada hela tiden (undantag när de är trötta, hungriga, behöver blöjbyte, har ont etc.), alltså när får de "dåligt humör"? Än så länge är det mest solsken och leenden här och de får ju tillbaka vad de ger de små sötisarna!!
 
Efter lunch hade vi tid på BVC. Nu var det två månader sedan sist så det var roligt att åter få se vad de väger och hur mycket de växt. Planeringen var även att vi skulle få 1-års vaccinationen lite tidigare men eftersom Gossen fortfarande har lite feber avstod vi hans dos vid detta tillfälle. Tösen fick dock sin, mot mässling, påssjuka och röda hund. Jag var förberedd på att trösta efter sticket. Men det behövdes inte, hon sa inte ett pip! Hon skrattade innan sprutan och hon skrattade efter sprutan! 😊
 
Efter BVC begav jag mig till arenan för våtvästträning. Jag trodde inte att jag skulle hinna med den idag så jag hade avbokat barnvakten men det löste sig så att jag kunde träna ändå!  Efteråt gick jag och barnen en snabb tur på stan där jag äntligen hittade mockasiner (till barnen kanske ska tilläggas?! 😉 ) som jag letat efter! Återstår att se om de passar, de sov när jag köpte dem så vi får prova dem imorgon!
 
Leif har sent kvällsmöte, han är iväg på stämma men förhoppningsvis är han hemma innan det blir tisdag! 😉
 
~Titti
 
PS. Inga bilder idag, mobilen är full - måste ladda över till datorn...

Kommentera

Publiceras ej