~Titti~ Låååångpromenad

0kommentarer

Idag har vi haft en full dag, minst sagt! Vi började morgonen med babyrytmik följt av fika. Roligt! Och nu börjar sångerna/danserna fastna (både hos mig och barnen) och därmed även förväntningarna 😊
 
Efteråt gick vi en sväng på Stallsiken...
 
 
...sedan lek i park
 
 
...där även lunchen serverades
 
 
Inklusive dessert! 😉
 
 
Sedan tog vi oss in till stan där jag hämtade ut barnens pass på polisstationen
 
 
Sedan gick jag lääänge i hopp om att barnen skulle somna. Men icke! De sov inte en blund 😳
 
 
Gick förbi och köpte "söta goa gubbar" på torget och bjöd på fikat på arenan innan babysimmet - det uppskattades!
 
 
Simmet gick jättebra! Barnen var så glada! De tycker verkligen stycket är jätteroligt och det är så härligt att se!
 
Nu på kvällen är jag heeelt slut! Jag överdrev promenerandet med flera timmar och det känns veklingen! Imorgon ska vi ta det lugnt!!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej