~Titti~ Köper mycket för lite 😊

0kommentarer

Evigt regnande gjorde att vi var inomhus hela förmiddagen. Så när det väl sprack upp och solen kom fram beslutade jag mig för att åka in tidigare till stan och gå en sväng med barnvagnen innan babysimmet. Funkade perfekt för barnen tog sig en extra nap också!
 
På babysimmet idag har vi tränat på: • dyka till kanten
• klättra upp på land
• dyka från kanten
(+ allt de vanliga).
Gossen har nu fattat hur han ska hålla sig fast på min rygg så att han kan simma med mig. Jag kunde till och med dyka och han hängde med!
 
Efter simmet hade jag avtalat att möta upp en tjej. Jag hade vunnit bud på massa leksaker. Och då menar jag verkligen massa - en stor papperskasse fullt med olika leksaker.
 
 
Några av dem:
 
 
Tror nog att barnen kommer uppskatta dem 😊
 
Och väl hemma låg det ett paket i lådan - med två klänningar till Tösen som jag köpt på second hand i oklanderligt skick (den ena klänningen är helt oanvänd).
 
 
Behöver inte säga att jag även är nöjd med den affären va?
 
~Titti
 
PS. De små godingarna fyller 10 månader idag 💞

Kommentera

Publiceras ej