~Titti~ Klättringsutmaning!

0kommentarer

Vi fick en bra start på det som tydligen ska ha varit "årets hittills varmaste dag" - först gick jag en morgonpromenad
 
 
och när vi kom hem fortsatte Gossen sova i vagnen och Tösen lekte på en filt i trädgården.
 
 
Det höll i sig i hela 20 minuter!! Underbara minuter då jag tankade D-vitamin!!☀️😉
 
 
På kvällen var det årlig LC-kamp! Min LC-klubb utmanade den andra Lc-klubben i Skövde. Utmaningen/tävlingen anordnas varje år men ordnas av respektive klubb vartannat år och är hemlig ända fram tills samlingen samma kväll. 
 
Detta år hade vi valt klättring så vi begav oss till Billingens klätterklubb där instruktörerna visade och berättade hur allt skulle gå till. Till en början var det jämnt - på bilden ser ni hur tjejen från min klubb har tagit sig högst upp
 
 
Men dessvärre drog den andra klubben ifrån och de vann till slut tävlingen. (Jag deltog inte utbölingen men jag och barnen hejade på alla) Innan vi gick ifrån lokalen hade vi några "mötespunkter" + att vi såg till att samla in charitypengar till Nepal efter jordbävningen. 
 
Efteråt fortsatte de andra med middag på stan, medan jag och barnen åkte hem. En mycket trevlig kväll till ända 😊
 
Jag är så imponerad och glad över våra fina barn! De är en fröjd att vara med dem och de sköter sig så ypperligt! Goa' och glada hela tiden och busar och har roligt. Jag har sagt det förr och säger det igen; Kärlek! Så mycket kärlek! 💞
~Titti
 

Kommentera

Publiceras ej