~Titti~ Vrålåk på playdate!

1kommentarer

Idag var vi inbjudna på brunch på dagens playdate. Jag hade med mig en sallad så att värdinnan skulle slippa krångla med mjölkfria alternativ det funkade bra! 😊
 
Ju äldre barnen blir desto mer får de ut av varandra. De kollar in hur de andra gör, härmar till viss del och förfäras till annan del.. 😉 Och så gillar de de nya leksakerna - här lånar Gossen Mejas vrålåk!
 
 
Vi pratade om hur mycket som hänt sedan vi träffades med barnen första gången - då när barnen låg still, det gör de inte längre utan förflyttar sig (på varierat sätt) med väldig fart!
 
Vi försökte sätta dem på rad för att fota dem...
 
 
...men det var lättare sagt än gjort att få sex små att sitta still så långe! Men vi fick iaf fem av dem..
 
 
...och till slut alla sex!
 
 
En väldigt mysig dag ❤️
 
 
Efteråt tog jag och några av mammorna en promenad i stan och Boulognern innan vi åkte hem.
 
 
Förresten, kom på att jag inte berättat att jag färgade håret mörkt när jag var hos frissan förra veckan. Numera är det typ chokladbrunt med liiite blont kvar. Jag tänkte att det skulle vara praktiskt. Det blev inte som jag tänkt, jag är verkligen blond i hjärta och i sinne! Lite svårt att ångra sig nu dock...
 
 
Men jag hoppas på mycket sol i sommar som ger mig solblekt hår!! 😉
 
~Titti

1 kommentarer

Harriet Eliasson

01 Apr 2015 08:46

Blond eller mörk ? Du är söt Titti vilket som ! Och barnen är ju bara så gulliga !

Svar: Men vad gullig DU är! Tack Harriet!! Fast det känns som om att det var ett överilat beslut. Jag har varit blond hela mitt liv och nu känner jag mig inte alls som mig själv... Men förhoppningsvis vänjer jag mig! 😊
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej