~Titti~ Sommartid = vi ställer FRAM möblerna, vi stiger inte upp en timme TIDIGARE!!

1kommentarer

Jaha, här går jag och lovordar sommartiden då jag trodde att det skulle innebära att barnen skulle sova en timme längre. Så missuppfattar Gossen det helt och gör tvärtom, vaknar en timme tidigare - kl. 04:00!! Kan någon gå över regeln med utemöblerna...?
 
Så ja det blev tidig morgon och vi kom helt ur fas med de flesta rutiner och tider.. Jag och barnen skulle egentligen på playdate på Stellas lekland för första gången, men det fanns ingen annan råd än att ställa in det. För på eftermiddagen hade jag våtvästträning och det är viktigt att synka den till barnens eftermiddagslur, så att de sover i vagnen när barnvakten tar dem på promenad.
 
Det lyckades hyfsat, Gossen sov hela tiden (han hade väl några timmars sömn att ta igen?) Tösen sov en kort stund men var sedan nöjd att sitta och titta sig omkring. Efter träningen satt vi: jag, barnen och barnvakterna och pratade. Och så busade vi med barnen, i synnerhet Tösen var på riktigt solskenshumör.
 
Goa vänner
 
 
"Det bästa man har sätter man på bordet!"
 
 
Efter att barnen somnade för natten har jag suttit och rekat inför mina vår/sommar/höst/vinter-planer... När jag få ordning på researchen och koll på planeringen ska jag berätta mer!
~Titti
sommartid, ställa om klockan, vintertid,

1 kommentarer

Jennie

31 Mar 2015 07:51

Å sötungar, vill bara komma och äta upp er:). Puss

Svar: Välkommen!! 😘😘
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej