~Titti~ Klädbytardag i Tibro

0kommentarer

Igår eftermiddag åkte mormor hem och min fredag avslutades med filmkväll 😊

 

Imorse åkte jag iväg till Tibro för att för första gången gå på klädbytardagen i Parken.

 

 

Jag var där 09:02, dvs. två minuter efter att de öppnade. Då var hela parkeringen full ock kön ringlade lång väg.

 

 

Jag blev lite överväldigad när jag kom in. Det var så otroligt mycket folk och alla skyndade sig för att komma över det de sökte. Ja, det blev för mycket för mig, jag ville inte stå och trängas för att leta i klädhögarna på borden. Fast nu var jag egentligen nöjd på barnkläder i de närmaste storlekarna så det spelade ju roll.. Några skor hittade jag iaf som jag tänker kommer passa ypperligt till sommaren!

 

 

När jag kom ut igen var parkeringen fortfarande full och nu hade det börjat fyllas på även på gatan.. Ja det var nog många som gjorde kap i Tibro idag tror jag!

 

 

 

Väl hemma hann jag med en snabb fika med Leif innan han åkte på distriktsstämma för Centerpartiet. På eftermiddagen tog jag en promenad i det ljuvliga vädret och barnen sov i vagnen, helt ovetandes om att det var fler än jag som bevakade dem 😉

 

 

Jag provade att sätta på dem solglasögon som jag köpt för att skydda deras ögon. De verkade inte bry sig om dem nämnvärt och de fick sitta på hela tiden som vi var ute

 

 

Väl hemma hann jag ta fram solstolen och sätta mig i den och ja.. Sen blev det inte mer för båda barnen vaknade samtidigt och talade högljutt om att de var hungriga.

Inatt ställer vi fram klockan en timme – det passar mig utmärkt det!! 😊

~Titti

Centerpartiet, Tibro, barnkläder, barnvagnspromenad, distriktsstämma, klädbytardag, parken,

Kommentera

Publiceras ej