~Titti~ Tidigare jämfört med nu

0kommentarer

Snacka om att det har varit grått och ruskigt väder idag! När jag åkte hemifrån imorse var det nollgradigt, blåste och haglade. Kallt som attan! Dessa dagar är det extra skönt att gå ned i en varm bassäng!
 
Efteråt är man riktigt mör, både på gott och ont.. Det var lika kallt och grått när jag kom ut från arenan
 
 
 
Åkte hem och gav barnen mat och sedan fick mormor fortsätta att vara barnvakt. Nu när hon är här passade jag på att boka en frisörtid. Vet inte om, och i så fall när, jag annars skulle få tid över för det?
 
För tid för att fixa sig själv är verkligen minimal! Vad hände liksom? Jag fallerar!? Skämt och sido men prioriteringen är verkligen annorlunda nu. Som exempel: innan barnen hade jag ALLTID målade naglar - det har jag ALDRIG numera. Visst måla dem hinner jag, men sitta still så att lacket torkar? Eller kunna bättra på lacket några gånger i veckan? Glöm det!
 
Tidigare skulle jag aldrig visa mig på stan osminkad - numera kör jag "au natural" för jämnan! 😉
 
Den här bilden kan jag verkligen relatera till:
 
 
Fasaden är inte densamma men innehållet är mycket mycket lyckligare! 😉❤️
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej