~Titti~ Veckan som gick

2kommentarer

Veckan som gick, snabb resumé 😊
 
MÅNDAG
Åkte från Mallorca 20:40....
 
 
TISDAG
.... Framme på Arlanda 00:20. Jag körde hem, hemma strax innan kl. 05. Sov till strax efter sju, måttligt pigg... Leif åkte till jobbet innan jag och barnen steg upp. Efter lunch åkte vi in till stan då jag hade tid hos sjukgymnasten. Ja jag gör det inte lätt för mig. Tajt schema 😳
 
 
 
ONSDAG
Stora kontraster från 27 grader med sol på Mallis till 10 grader med regn hemma. 
 
 
 
 
TORSDAG
Playdate i Tidaholm med Filippa och Julia med mammor och storasyskon.
 
 
 
Fick även möjlighet att besöka en vännina som precis kommit hem från sjukhuset. Så gott att få ge en kram ❤️
 
 
FREDAG
Playdate hos Wilma och hennes mamma
 
 
 
LÖRDAG
Nationaldagsfirande
 
 
 
 
 
Sverige är fantastiskt! ❤️
 
 
 
(Tösen hade jättefin nationaldräkt på sig under jackan)
 
 
 
 
Direkt efter firandet gick vi vidare till inflyttningsfest
 
 
 
SÖNDAG
Veckan avslutades med barnkalas 🎈
 
 
Inbjudningarna till 1-årskalasen börjar trilla in. Så roligt att få fira alla ljuvliga ettåringar som vi har lärt känna under året som gått. I söndags grattade vi Alexander, en sprudlande glad och härligt sprallig kille!!
 
~Titti

2 kommentarer

Jennie

10 Jun 2015 21:40

Låter som en härlig vecka. Sötaste och finaste barnen. Snart måste vi skypa, vi ska fixa ett konto. Kram

Svar: Ja gör det! Barnen älskar att Skype:a (jag med)!! ;) Kramar
~Titti & Leif -

Jennie

11 Jun 2015 22:24

Låter som en härlig vecka. Sötaste och finaste barnen. Snart måste vi skypa, vi ska fixa ett konto. Kram

Kommentera

Publiceras ej