~Titti~ Dubbelt firad på Mallis

0kommentarer

På söndagen 31 maj fyllde jag år. Jag fyllde jämnt och resan till Mallis var min present. En perfekt present med underbara minnen tillsammans med dem jag älskar mest i hela världen ❤️
 
Dessutom var det första gången i mitt liv som jag blev firad på Mors Dag. Så jag blev firad dubbelt upp!! Jag fick fina presenter och en underbar dag med mycket sol och värme. När vi kom ned till strandpromenaden på kvällen stod solen forfarande högt på himlen och det var overkligt varmt.
 
 
Klockan var efter 19 men det kändes mer som om det var sen förmiddag/eftermiddag. Båda barnen sov i vagnen och vi satte oss på en bänk och bara njöt av solen och värmen. Det här var en magisk stund, helt fantastisk! Vi åt en god middag på en fin restaurang. 
 
 
 
Mätta och goda fann vi ett ställe där vi kunde lyssna på vacker musik under bar - stjärnfull - himmel.
 
 
En underbar födelsedag från början till slut 💞
~Titti

Kommentera

Publiceras ej