~Titti~ Apt med barnen

0kommentarer

Jag kom hem sent inatt efter att ha hälsat på min vän som är sjuk. Vi hade en så fin stund, pratade mycket minnen men även om det som händer nu och framåt. Eller stund och stund vi höll på en bra bit efter midnatt, ingen av oss ville säga godnatt men till slut var det barnen som påminde om att de ville ha mat som gjorde att jag åkte hem. Men en kväll som värmer mitt hjärta djupt ❤️
 
Tidigare under dagen träffade jag mina kollegor som hade sitt sista apt (arbetsplatsträff) innan sommaren. Jag fick fin födelsedagspresent av alla som jag tänker avnjuta senare i höst.
 
Som vanligt var roligt att träffa kollegorna och låta dem se mina barn "live" 😊 Barnen var goa' & glada och gick från famn till famn. Men de håller ett öga på mamma hela tiden och så länge som jag finns i synfältet verkar de tycka det är roligt att träffa nya människor. För det finns ju så mycket att upptäcka? Glasögon, smycken, sjalar, färger på kläder, olika texturer och alla olika grimaser som människor kan göra! 😂
 
 
Nu går kollegorna snart på semester med veckor med (förhoppningsvis!) sol och avkoppling innan de åter kommer tillbaka arbetet. Det dröjer innan jag ska tillbaka, men jag har två solstrålar som lyser i mitt liv var dag!! ☀️❤️☀️❤️
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej