~Titti~ Vaknätter...

0kommentarer

Ibland när jag vaknar på morgnarna försöker jag komma ihåg hur många gånger jag har varit uppe. Ibland minns jag inte, bara att det många. Inatt var en sådan natt...
 
Jag känner det som om "jag skulle kunna sova två veckor i sträck om jag bara finge!"  Men sen blir jag förundrad över hur bra det ändå går på så pass lite sömn? Fast det är klart, bra och bra kan väl diskuteras? Jag är skrattretande förvirrad, glömsk och lättretlig 😂 Men det har sin förklaring!
 
Renoveringen av övervåningen fortlöper enligt planer, sånär på att vi tydligen beställt lite för lite taklister. Men det ordnar sig nog!
 
Det har varit varmt och gott idag och barnvagnspromenaderna är sköna! Väl hemma ställer jag vagnen i skuggan, sätter dit barnvakts-monitorn och låter barnen sussa gott ☺️
 
 
Till lunch fick barnen makaroner och hemmagjorda köttfärsbiffar och de gillade det och åt massor!
 
 
På eftermiddagen var jag med barnen på Vårdcentralen. Vi fann orsaken till varför ena barnet har sovit dåligt det senaste. Men nu ska det nog bli bättre!
 
 
När vi kom hem fick barnen prova en födelsedagspresent lite för tidigt (vilken får ni veta till helgen!), den uppskattades högt! 😉
 
Varm dag = något svalkande behövs! Och jag njuter sv min mjölkfria glass (gjord på soya) med härlig choklad! Mmm ☺️
 
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej