~Titti~ Sex månader

0kommentarer

Förra veckan påbörjade jag min rehabilitering, jag är inbokad på Våtvästträning två gånger i veckan i rehabbadet på Arenan.
 
 
Jag gjorde samma träning under graviditeten men oj vad annorlunda det känns nu utan en stor mage i vägen! 😊 Jag är glad för att jag får möjlighet att träna på detta sätt. Det är skonsam träning som ändå är tuff, det känns ordentligt nu på kvällen, men jag känner också att jag blir starkare!
 
 
Idag, den 19 januari, är det sex månader sedan dessa mirakel kom till världen! 💞
 
 
          
 
Sex lyckliga månader. Det har gått fort! Men samtidigt känns det konstigt att tänka att de inte alltid funnits i mitt liv?
 
          
 
 
De ger obeskrivlig glädje och kärleken jag känner för dem är evinnerlig ❤️❤️
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej