~Titti~ Det som göms i snö... Syns inte!

0kommentarer

Idag hade jag ställt väckarklockan på ringning (fast den behövde aldrig ringa, barnen väckte mig i god tid innan!) för jag hade bokat möte på banken på förmiddagen. Men när jag väl var klar så ringde de för att boka om tiden. Anledningen var magsjuka så det var ju väl. Men eftersom jag ändå var redo för stan så åkte jag och barnen in ändå och klarade av en del ärenden. 
 
Jag lämnade tillbaka och bytte julklappar. 
 
 
Gick till BVC och hämtade några saker som jag inte fick med mig i fredags. Strosade runt på gatorna och träffade lite trevliga människor.
 
Betalade för babysim som börjar nästa vecka på Arenan och fick barnens taggar. Ser verkligen fram emot babysimmet, jag tror barnen kommer älska det!!
 
 
Inatt föll snön så allt har varit vitt vitt vitt
 
 
= Kamouflagefärgade barnvagnar! 😉
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej