~Titti~ Ryslig 7-månadersdag!

0kommentarer

Torsdag och våtvästträning. Det går bra och nu känner jag mig lite lite starkare för var gång 😊 Håll tummarna för att det håller i sig! Fast det är svårt att veta var gränsen går.. Jag känner av träningen liite väl mycket nu på kvällen. Inte den här sköna träningsvärken som gör att man känner sig vältränad utan mer den som bara gör ont. Ja, ja det är ju inte farligt på något vis, mer ett kvitto på att övningarna tar de rätta musklerna! Det är nämligen inte alltid så lätt att känna det i vattnet, eller som sagt hur mycket de tar då vattnet dämpar och man själv är "lätt som en fjäder". Men sen, när man går upp ur bassängen, ja då väger kroppen verkligen bly!!
 
 
Väl hemma har barnen, på sin 7-månadersdag, för första gången fått en smakportion! Det blev potatismos blandat med bröstmjölk. De tyckte den var ryyyyslig! Alltså jag skrattade så jag grät! De ryste i hela kroppen!! Inte så konstigt kanske? De är vana vid söt dryck och helt plötsligt kommer en helt annan konstisens in i munnen som inte alls är söt! Som att tugga på en filt kanske (fast vänta, DET har de ju faktiskt gjort!)? Hursomhelst verkade de gilla aktiviteten i sig, men vad de egentligen tyckte om maten vet jag inte. Jag lyckades filma det iaf, så rysningarna finns bevarade!! 😜
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej