~Titti~ Omväxlande energi!

0kommentarer

Min dag började med rehabträning. I måndags fick jag instruktioner av min sjukgymnast för att gå upp till "Fas II" i ryggprogrammet. Och även om det mest blev prova-på så var kroppen rätt mör framåt kvällen. Idag körde jag hela programmet, om än lite försiktigt, och det kändes riktigt bra! Träningen börjar ge resultat och jag känner mig starkare nu 😊
 
Torsdagar innebär tidiga morgnar för mig då jag måste amma barnen två gånger innan träningen, och den tajmingen kan vara lite trixig att få till. Dessutom blir det inte mycket sömn för mig och Leif med två bebisar som är påverkade av tandsprickning. Under hela dagen har jag hoppats att barnen ska sova SAMTIDIGT någon gång så att jag kunde få mig en liten (men helst lååååång) nap. Men inte då! Barnen har sovit ovanligt mycket under dagen, vilket inte är så konstigt då de inte sovit så mycket under natten, men de avlöser varandra - när den ene vaknar domnar den andra och tvärtom. Gäsp 😴
 
Så då skulle man väl kunna tippa på tidig kvällsläggning? Men se näe, för utav någon konstig anledning får de extra energi på kvällarna?!
 
Ikväll var Tösen den som höll ut längst.. Det positiva med det var att Leif fick lite extra "pappadottermys"
 
 
 
 
💞
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej