~Titti~ Dyk från kanten

0kommentarer

Gårdagen innebar rehabträning på Arenan för mig. Träningarna känns bättre och bättre vilket bådar gott!
 
 
Väl hemma blev det till att packa om väskorna och efter lite mat åkte vi in till stan igen för att möta upp mina Ladies. Gårdagens LC-aktivitet var glasblåsning! Så häftigt!! Vi åkte till butiken/verkstaden i Tibro.
 
 
Först fick vi en demonstration av vad vi skulle göra och sedan fick alla, en och en, blåsa ivrigt påhejad av allihop! Och resultatet blev så snyggt!!
 
 
Jag hade barnen med mig så jag avstod att blåsa men det var häftigt att se och jag lärde mig en hel del. Som tex. att ugnen höll 1200 grader...
 
 
 
 
Idag har jag också varit på Arenan, även denna gång i rehabbassängen, men nu var det för att babysimma!
 
Det är såå kul och barnen gillar det verkligen!! Tösen i synnerhet! Gossen är något försiktigare vad det gäller att dyka och hoppa runt i vattnet. Han är nöjd att ligga på rygg, suga på tårna och titta på allt spännande som hänger i taket.. Idag lekte han även plaskleken med Gustav, och så gillar han duschen efteråt. Sötnosen! Det är så kul och se dem och dels deras upplevelser 💚
 
 
Tösen har dykt på flera olika sätt! Hela tiden med ett stort leende på läpparna! Nytt för idag var att dyka från kanten och det klarade hon galant! Gossen dök också men valde att avstå dyket från kanten däremot gillade han nya övningen att ligga på rygg och bara hålla mig/Leif i händerna.
 
 
Det var inte alla barn som tyckte om ryggläget men det verkar vara Gossens favorit?
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej