~Titti~ Bad

0kommentarer

I eftermiddags har vi varit på babysim. Lika roligt varje gång! Eller nästan iaf... Så gott det går försöker jag tajma mat- och sovtider inför simmet. När vi kommer dit ska de vara pigga och mätta! Jag tyckte vi klarat det ypperligt men lille Gossen fick ändå en tröttsvacka mitt i lektionen.
 
 
Tösen var på strålande humör och simmade och dök som aldrig förr! Gossen piggade på sig mot slutet, sången som avslutar varje lektion med en "skatt" livade nog upp?
 
 
Komiskt nog verkade han tycka att duschen var det roligaste äventyret denna dag? Jag höll honom i min famn och han lekte med vattnet och "dök" flera gånger in i duschen och blötte hela huvudet och sedan kom han ur och sken som en sol! Gullunge!! Ja man kan inte säga annat än att de får vattenvana - på ett eller annat sätt! 😉
~Titti

Kommentera

Publiceras ej