~Titti~ Promenader, rytmik, goe'sallad & babysim!

1kommentarer

Idag har vi varit på babyrytmik i Lunden. Innan det började gick jag en promenad (i fantastiskt vårväder!) i förhoppning om att barnen skulle sova en stund i vagnen. Men på asfalterade GC-banor skumpar det inte mycket så det var först när jag hittade en liten grusväg att gå på som barnen somnade. Mina söta lantisbarn! 😍😍
 
 
På rytmiken var vi många idag! Säkert 30 mammor + barn! Alltså, för barnen är det stort bara att sitta i ring och se alla andra barn 😊 Sången och alla rörelser gör det hela extra fascinerande och roligt! Efter sångstunden fikade vi, mammorna pratade och barnen lekte (kröp omkring i den stora salen, stal nappar/leksaker av varandra och var på allmänt upptäckarstråt).
 
Vi var bjudna på lunchdate idag, hemma hos Gustavs mamma, där vi fick den godaste kycklingsalladen jag ätit på jag vet inte hur länge? Mums!! På plats var även Wilma och Elly och deras mammor. Vi fick några trevliga timmar tillsammans innan vi gemensamt gick till Arenan för babysim.
 
 
Så det har varit en fullspäckad dag idag! Vad roligt vi haft 😊
~Titti

1 kommentarer

Jennie

29 Apr 2015 08:46

Låter som ni har det underbart!

Svar: Jaa det har vi - lever livet, till fullo! ❤️
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej