~Titti~ Playdate i Katrineholm

1kommentarer

Riktigt bra playdate:s kan man åka långt för och igår åkte vi ända till Katrineholm! Direkt efter frukost packade jag in oss i bilen och de fantastiska barnen somnade efter typ två minuter och vaknade först en kvart innan vi var framme 😄
 
Barnen började leka med Dexter och hans leksaker på en gång.
 
 
 
Och liksom förra gången de sågs (hemma hos oss i november) höll Dexter och Tösen varandra i hand 😍
 
 
På eftermiddagen gick vi ut på en liten promenad. Barnen sov en kort stund men vaknade ganska snart och det tyckte jag bara var bra. för jag ville gärna "spara deras trötthet" till hemfärden 😉
 
Dexters mamma har kommit att bli en viktig person i mitt liv så jag är glad att vi funnit varandra.
 
 
Barnen som är vana vid en stor doberman fick nu bekanta sig med två småttingar:
 
 
I synnerhet Tösen fick smaka på hur det är att ha en liten hund! 😉
 
 
Efter kvällsmaten åkte vi hem och det behövdes bara två stopp på vägen vilket jag anser är en lyckad resa! Väl hemma möttes vi av en längtande pappa 💚
~Titti

1 kommentarer

Mirakel

15 Apr 2015 10:22

Det var så himla trevligt o ha er här!!!
💜💙💜

Svar: Jaa det måste vi verkligen göra om!! 😘❤️
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej