~Titti~ Pass till de små!

0kommentarer

Efter rehabträning imorse gick hela familjen till Polishuset för att göra pass till barnen. Det är enklast om båda vårdnadshavarna är med, det går om bara ena är med men det blir krångligare. Jag hade blivit varnad om att det skulle vara köer och stor risk att vi skulle få vänta länge. Fast det trodde inte jag och så blev det inte heller! Vi gick raka vägen till luckan. Annars var det ju bra öppettider:
 
 
Hursomhelst, vi fick fylla i alla uppgifter och skriva under båda två. Sedan satte de en bumbostol på en hög pall som barnet fick sitta i och så fick vi en leksak som barnet skulle titta på så att de var vända mot kameran. Allt gick mycket smidigt. Inom en vecka kan jag eller Leif hämta två nya pass! 😊
 
Efteråt gick Leif tillbaka till jobbet och min plan var att shoppa lite nödvändigheter på stan, som t.ex. solhattar. Men min plan stämde inte överens med Tösens för hon ville inte alls gå i klädaffärer. Hon satt gärna i vagnen OM vagnen rörde på sig hela tiden. Ganska snart ändrade jag mina planer och vi åkte hem istället! 😉
 
Båda barnen kryper nu (om än på helt olika sätt) och det är en otrolig lycka när de kryper till MIG ❤️
 
Innan kvällsmat och nattning tog jag fram hoppgungorna och det blev en rolig stund för de små 😊 De börjar så smått få in finessen med själva hoppandet, men de tycker även att det är roligt att bara gå/stå/hänga i gungorna och så tjattrar de med varandra så det står härliga till!!
 
 
Ljuvliga twins 😍😍
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej