~Titti~ Långfredag

2kommentarer

Här har vi haft turen att solen skinit hela dan, vilket jag har förstått att den inte gjort överallt, dessvärre blåser det så himla kallt så det är inte särskilt skönt ute ändå..
 
Leif har jobbat i skogen hela dagen men för min del tog det ända till eftermiddagen innan jag kom ut. Påskharen hade hälsat på och vi gick på äggjakt! Finurlig liten hare som till och med gömt ett ägg högt upp i trädet!
 
 
Annars låg de andra på marken..
 
 
 
..det blev inge ägg för mig iår. Jag ville ha lösgodis och det funkar inte att få mjölkfritt. Men men...
 
Hoppas att Din fredag varit lång med roligheter 😉
 
 
~Titti

2 kommentarer

Sanna

06 Apr 2015 21:34

Åh vad stora de små barnen har blivit nu! För mig är de fortfarande pyttesmå. Jag hittade er blogg av en slump på fb, blev så glad! Träffade också Leif på bröllopsmässan i knistad. Hoppas ni alla mår jättebra! Kramar / Sanna från bb

Svar: Men vad roligt att höra från Dig Sanna!! Hoppas allt är bra med dig? Ja du tvillingarna växer och utvecklas i rasande fart! (Fast de är fortfarande ganska små, men de följer sina egna kurvor som jag brukar säga ❤️) Och livet som mamma är ljuvligt 😍😍 Kramar från Titti (och Leif hälsar så gott!)
~Titti & Leif -

Sanna

07 Apr 2015 16:14

Allt är bra med mig. Går i skolan som vanligt, är klar i januari. Ska göra några veckor på bb i sommar också :) de är verkligen hur söta som helst. Förstår att du trivs som mamma till de små godingarna. Ta hand om er allihop :)

Kommentera

Publiceras ej