~Titti~ Svårflörtade!

0kommentarer

Idag försökte jag ta kort på bebisarna som ska användas till dopet. Lättare sagt än gjort! Att ta (bra) kort på barn och djur är bland de svåraste som finns! Jag tog säkert 200 kort och av dem är tre (!) okej...
 
Så fort jag tog fram stora kameran så stelnade de till, tittade stort i kameran men rörde icke en min! Mamma och mormor stojade vad de kunde, sjöng och viftade med leksaker. Men icke att de kunde dra på smilbanden (fast jag fick en hel drös med förfärligt roliga "misslyckade" kort)!
 
Till slut la jag ifrån mig kameran och vips möttes jag åter av glada barn?! Med mobilen lyckades jag fånga Gossen leende:
 
 
Dessvärre slutade kvällen i lite ner skrik och gråt än vanligt. Även om bebis kolik har blivit något bättre är det långtifrån bra. Dessa skrik skär i hjärtat! Önskar såå att det fanns mer jag kunde göra!! Har bl.a, fått tips om akupunktur mot kolik men har inte fått några rekommendationer på någon. Hoppas att BVC kan råda mig nästa vecka!
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej