~Titti~ Mjölkat Indiskt och Svenskt!

0kommentarer

Ikväll har vi kört lite babymassage på båda barnen. Jag går ju en babymassagekurs på bvc, men jag kan bara göra på en bebis och det måste vara samma bebis varje gång. Så vi tyckte det var bäst att ta den bebisen som har kolik så kan jag ju göra övningarna på den andra här hemma istället :) Och ikväll så visade jag Leif och det var mysigt att se hur barnen verkade nyfikna på det vi gjorde och att de tyckte det var skönt.
 
En gullig och mysig stund <3 <3
 
Hittade en infovideo om babymassage på Youtube:
 
Jag tycker det är särskilt gulligt hur man innan man börjar ska "fråga bebisen om jag får massera" :)
 
Än så länge har jag bara lärt mig några massagetag men det blir fler varje vecka. Men nu bemästrar jag "indisk mjölkning" och "Svensk mjölkning"! ;)
~Titti
babymassage, bvc, föräldrakurs,

Kommentera

Publiceras ej