~Titti~ Godisråtta

0kommentarer

Idag hade jag en tid inbokad hos sjukgymnasten, men dessvärre ringde de och avbokade den pga. att hon är sjuk. Det var tråkigt men inget att göra något åt.. En vän till mig skulle komma och passa bebisarna under tiden, men nu fick vi tid att umgås istället + att jag slapp göra några lyft på hela förmiddagen. Alla lyft (undrar hur många hundra lyft det blir på en dag??) som jag kan undvika räknas :)
 
Leif kom hem tidigare än vanligt vilket också var skönt. Med sig hade han kalciumtabletter som jag ska börja ta nu när jag inte äter några mjölkprodukter samtidgt som jag helammar.
 
 
Dessutom hade jag bett honom köpa en burk Krom. Nu när jag ammar har jag ett sötsug utan dess like! I vanliga fall äter jag nästan aldrig kakor och godis mycket sällan. Men nu NU äter jag något sött varje dag!! Kroppen skriiiiker efter det?! Uppenbarligen behöver jag energin, men jag vill hellre få det på annat sätt än genom sockret, men som det är nu kan jag inte stå emot! Så jag hoppas som sagt att Kromet ska hjälpa:
 
 
Krom finns bl.a. i broccoli, tomat, spenat, krusbär, svartpeppar, fullkorn, musslor och kött. Eller högkoncentrerat i en burk!
 
Leif köpte även med en påse Gott och blandat
 
"Om sötsuget inte försvinner direkt...." ;)
 
~Titti
amning, godis, krom, sötsug,

Kommentera

Publiceras ej