~Titti~ Det funkar?

0kommentarer

Det verkar som om uteslutandet av komjölk ger effekt. Inte så att koliken är borta men över ett dygn tycker jag nog att bebis skriker mindre och är oftare avslappnad. Hoppas hoppas att det går åt rätt håll! Efter 10-14 dagar bör det märkas tydligt om det hjälper eller inte och då får man besluta om jag ska fortsätta utesluta eller inte. Om jag ska fortsätta jan det bli så att jag får göra det under hela tiden som jag ammar. Det är såklart värt det om det hjälper bebis, men det är synd att jag inte kan äta någon av alla de matlådor som finns i frysen längre...
 
Idag har vi haft tvillingträff igen, det är roliga träffar 😊 Vi ger varandra tips och råd och förstår varandras situationer väl även om vi alla såklart också har det olika. Vi pratade återigen om hur det kommer bli när vi har sex små trollungar som kryper åt varsitt håll? Det ska bli kul!!
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej