~Titti~ På promenad!

1kommentarer

Kommer du ihåg att jag berättade att jag har bra koll på att packa ned alla barnens saker men glömmer mig själv? En sådan sak som jag upptäckte att jag glömde var: min jacka!
 
Note to self: om du ska åka iväg i november är det bra att ta med sig kläder så att man även kan vistas utomhus utan att frysa ihjäl!!
 
Barnen har det iaf varmt och gott ute på promenad :)
 
 
 När vi skulle gå hittade vi inte vantarna i all hast, men sockor värmer också! 😉
 
 
Charmtroll!
 
 
 
Det ser så gott ut att ligga i vagnen och sömnen låter inte vänta på sig!
 
~Titti

1 kommentarer

Ann

28 Nov 2014 12:52

Hihi...sockor har mina barn också haft på händerna när mamman varit förvirrad ;)
Trevlig helg!

Svar: Ja funktionen och nästan också formen är ju densamma! Önskar Dig en trevlig helg med! 😊
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej