~Titti~ Första gången det händer är speciellt!

1kommentarer

Laddar för en hemmavecka! Denna veckan är det lugn planering som gäller, eller rättare sagt ingen planering alls utan vi tar dagen som den kommer 😊
 
Min snälla vän Alex hade skickat ett stort paket med bebiskläder som jag nu har sorterat och lagt in i byråer.
 
 
Lika kul som det är att ta fram nya kläder, lika jobbigt är det att packa ned kläder som nu är för små. Stoppa tiden det går för fort!!
 
Men jag njuter och utvecklingen är häftigt också! Idag SKRATTADE Tösen för första gången - ett gurglande härligt sprudlande högt skratt! Tösen skrattade mamman grät - men båda var lika glada!! 💞
 
~Titti
 

1 kommentarer

Ann

11 Nov 2014 08:11

Åh va härligt när de små skrattar<3
Inget man kan förstå förrän man är där själv...eller hur?!
Det är kärlek!
Kram till dej och din fina familj!

Svar: Tack fina Du! <3 PS. Om du skriver in din mailadress (bara jag som ser den) får du mitt kommentarssvar direkt på din mail!
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej