~Titti~ Disakta (o)rytmer

0kommentarer

Gossen börjar bli en riktig nattsuddare... Så vi är lite trötta här om morgnarna numer... Eller ja, Gossen och mamma är trötta, Tösen är pigg! Osynkade så till den milda grad...
 
Jag skyller allt på ryggskottet! Innan dess dubbelammade jag dem och de var näst intill helt synkade! Efter skottet fixar jag inte att sitta och amma längre stunder, så istället ammar jag dem liggande en i taget. På gott och ont ringer nu deras mat- och sovklockor på helt skilda klockslag!
 
Under dagen försökte jag se till att Gossen inte sov för länge med förhoppning att han skulle somna tidigare på kvällen. Dessutom hade han två underhållare hos sig, i form av två fina kollegor till mig. Men somnade gjorde han inte, men stärkte sig med två ordentligs powernaps! Så nattsömnen lär vänta på sig..
 
Den här lilla donnan däremot har enligt mig en perfekt dygnsrytm! Mitt mission den närmaste tiden blir att få in Gossens rytm med hennes 😊
 
 
Min rosa dröm! 💖
~Titti

Kommentera

Publiceras ej