~Titti~ De växer! 😊

1kommentarer

Idag hade jag tid hos sjukgymnasten men på förmiddagen fick jag meddelande om att hon var sjuk så besöket ställdes in. Så typiskt för jag kan inte ha med barnen när jag är där och idag hade ju det varit fixat eftersom mamma kunde ta dem. Hoppas det ordnar sig med den nya tiden...
 
På eftermiddag åkte vi till skräddaren för att prova dopklänningarna som jag låter sy upp. Nu börjar de bli klara och Tösen fick prova ena. Kommer bli jättefint! Och Tösen var så go' och tålmodig när hon fick agera modell. Hon sken som en sol hela tiden 💚
 
Imorgon ska vi till BVC och det ska bli intressant att se vad de väger nu för de växer så det knakar!
 
Och växer man mycket måste man äta mycket och det gör de verkligen!! Så pass att maten näst intill tar slut emellanåt. Lyckligtvis är det god leverans så det fylls på kontinuerligt och så har köket väldigt frikostiga öppettider! 😉
 
~Titti

1 kommentarer

Ann

21 Nov 2014 07:46

Hahaha😀
Ja köket har väl öppet 24-7☺️☺️
Kram

Svar: Jo så är det ju!! Haha 😜 Kram på Dig!
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej