~Titti~ BVC 4 månader

0kommentarer

Idag har vi varit på BVC, Leif mötte upp på plats. Nu har Tösen passerat 6000 gr! Som sagt, de växer så det knakar 😊
 
BVC- sköterskan var nöjd med allt och sa att de börjar komma ikapp i utvecklingen med en del saker nu. Vi pratade om vad vi ser nu och vad vi har att förvänta inom kort. Typiskt för just fyra månader är att de hittar sina händer och ofta har dem i munnen - check! De pratar och jollrar - check!
 
Ett av de häftigaste utvecklingssteg som skett nu är hur båda barnen letar efter mig i rummet och när de ser mig - då ler de! Förstå hur lycklig jag blir - varje gång! 😍
 
Kvällen avslutades med förberedelser inför morgondagen och jag lagade  pizza till kvällsmat. En stor pizza och sedan en plåt med "degrester":
 
 
Men pga. amning och att jag utesluter mjölkprotein blir den inte som vanligt. Jag saknade i synnerhet lök och ost!
 
Men den smakade ändå godare än det ser ut! 😉
~Titti

Kommentera

Publiceras ej