~Titti~ 2+2=4

2kommentarer

Idag var det sedan tidigare planerat för Tvillingträff, pga. sjukdom var den tvillingmamman vi skulle vara hos tyvärr tvungen att ställa in. Men två tredjedelar av oss bestämde sig för att ses ändå och för att jag skulle slippa lyfta så mycket var vi hemma hos oss.
 
(Tösen i knät)
 
Det är så kul att få "tvillingsnacka" berätta och få ställa frågor om det vi är med om. Har du varit med om..? Har era börjat...? Vet ni om...? m m. Idag filmade jag dem allihop. Jag filmar till barnen, jag började när jag var höggravid. Det blir en slags videodagbok (fast jag filmar inte var dag) där jag visar och berättar för barnen om vad de är med om och vilka de träffar. Jag tror att de kommer tycka det är väldigt roligt att se på om några år. Jag tycker det är roligt redan och tycker att de växer och utvecklas i en väldigt fart!!
 
Det skiljer 7 veckor mellan dem. Yngst (Gossen) till äldst, från vänster till höger:
 
 
Så otroligt roligt att vi har träffat dem, och vad roligt barnen kommer ha när de växer upp 😊 Nästa gång vi ses ligger det två sötingar till på filten! 
 
~Titti

2 kommentarer

Anonym

05 Nov 2014 09:52

De är ju så söta alla fyra ! Men hur går det nu Titti ? Får ni specialbeställa dopklänningar nu till era små när de växer så ? De kommer väl inte i vanlig standardstorlek eller ?

Harriet Eliasson

05 Nov 2014 09:57

De är ju så söta alla fyra ! Men hur går det nu Titti ? Får ni specialbeställa dopklänningar nu till era små ? De kommer väl inte i standardstorlek när de vuxit så.

Svar: Nja även om de växer så det knakar är de ändå små (det kommer ta några månader till innan de växer ikapp sin ålder), men nu är de snart fyra månader och båda har passerat 5 kg! :)
Vad det gäller storlek på dopklänningarna spelar det faktiskt ingen roll för vi ska specialbeställa två dopklänningar till dem! Ska träffa sömmerskan om det på fredag :)

Kram Titti
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej