~Titti~ Reunion 2014

0kommentarer

Ja detta årets Reunion blev lite annorlunda.. Jag insåg ganska tidigt att jag inte har energi att hålla igång i flera dagar. Dessutom kan jag inte göra saker som vi brukar, typ gå på stan (får sammandragningar om jag så bara går 10 m), sitta på fik/restaurang (ryggen pallar inte) etc.. Men jag ville såklart träffa mina fina vänner!! Så efter noga övervägande beslutade jag mig för att årets Reunion fick minskas ner från långweekend till ett dygn. Jag tog bilen och körde ner till Malmö, på så vis visste jag att jag skulle sitta skönt och att jag kan ta paus närhelst jag vill. Skrattretande nog fick jag köra in på en rastplats på vägen och ta en timmas sovpaus i bilen (jösses vart har energin tagit vägen?!)! Men på så vis var jag pigg och alert förare och jag hade ju heller ingen tid att passa, så jag kunde njuta av färden. Det är så häftigt att köra bil i Sverige, landskapet förändrar sig för varje landskap man kör igenom och i Skåne lyste rapsfälten vackert gula :)
 

Om än ett kort besök så var det lika trevligt som alltid att se mina tjejer!!
 
Vi hängde i trädgården, njöt av det fina vädret och tjattrade om det mesta. Jag har mest legat i trädgårdssoffan och tagit det lugnt, men hurtiga Jennie gjorde minsann inte avkall på träningen utan körde sina Tabata precis som planerat :)
 
 
Det var första gången jag var hemma hos Alex så det var roligt att se hur de bor nu, överraskande nog hade familjen uttökats med en katt!?
 
 
Snälla Alex hade även samlat ihop och packat massa bebissaker till tvillingarna, kläder, nappar och andra bra-att-ha-saker.
 
Och så fick jag möjlighet att lära känna de här sköna killarna lite bättre :):)
 
 
Vägen hem gick bra, räckte med en halvtimmas vila...
Som vanligt ser jag fram emot nästa års Reunion, men nu vet jag att vi kommer ses åtminstone en gång till innan dess - det ser jag fram emot! :)
 
~Titti
2014, Malmö, Sverige, rapsfält, reunion, skåne,

Kommentera

Publiceras ej