~Titti~ LCutmaning

0kommentarer

Igår var det Ladies Circle-kväll. Det finns två klubbar i Skövde (LC70 som jag tillhör och Lc106), en gång om året utmanar vi varandra i olika tävlingar. Denna gång var det den andra klubben som höll i utmaningen. Så när vi möttes upp inne i stan så visste vi inte vart vi skulle eller vad vi skulle göra (fast vi hade fått lite klädrekommendationer). Utan att berätta för mycket kan jag säga att den här ”kissnödiga hästen” var en del av utmaningen ;)

 

Men som gravid i åttonde månaden utsätter jag mig inte för onödiga risker utan höll mig på behörigt avstånd. Det blev en rolig kväll ändå, som avslutades med god mat och suveränt umgänge :)

~Titti

LC, Ladies Circle, Ladies Circle Skövde, Ladies Circle Sverige, Lc106, Lc70, utmaning,

Kommentera

Publiceras ej