~Titti~ Du & Jag

0kommentarer

Barnmorskebesöket gick bra :) Vi lyssnade på bebisarna och mätte magen, allt ok! Jag tog olika prover och de höll sig också inom mallarna för vad som är godtagbart. Mitt järnvärde är fortfarande lite lågt (fastän jag tar extra järntabletter varje dag), men normalt sett ska det öka naturligt i den delen av graviditeten som jag befinner mig. Nåväl jag ska ta nya prover nästa vecka så då märker vi :)

Ikväll har jag varit på mitt första me&i-party, inbjuden av en granne. Det är ett svenskt märke som består av giftfria textilier, alltså perfekt till bebisarna!

         

 

Den här lamm-outfit:en tyckte jag var ursöt!!

                    

Så bebisarnas garderober fortsätter att fyllas på :)

~Titti

bebiskläder, giftfria textilier, graviditet, me&i, meandi,

Kommentera

Publiceras ej