~Titti~ 90 dagar...

0kommentarer

Så, nu har jag förhoppningsvis varit på sjukhuset för sista gången på ett tag (iaf av denna orsak) för nu börjar infektionen ge med sig och jag kan börja på en ny behandling. Förhoppningsvis är jag helt återställd om en vecka :)
 
Igår när jag kom till sjukhuset var samtliga platser på besöksparkeringen jag brukar parkera på upptagna, så jag körde runt på lite nya ställen och då kom det sig som så att jag körde förbi förlossningen. Det högg till lite när jag såg skylten.
 
(bilden tog jag idag tisdag)
 
Tänk om en inte alltför avlägsen tid så ska jag och Leif åka dit. Undrar hur det känns då? Kommer vi vara nervösa, hispiga och oroliga? Jag hoppas att vi kan vara lugna och att allt går som det ska. Känns väldigt konstigt att tänka att till sommaren sker det?!
 
90 dagar kvar idag...
 
~Titti
Skövde, förlossningen, gravid, gravid med tvillingar, kss, sjukhuset, sjukhuset i skövde, tvillinggraviditet,

Kommentera

Publiceras ej