~Titti~ Avslut, mot en ny början

0kommentarer

Ikväll har jag varit på årsmöte för "Förening T" och eftersom jag inte ställer upp för omval var det min sista kväll på ett bra tag. Kändes konstigt att välja ny styrelse utan att vara med själv. Blandade känslor.. Det har varit ett roligt arbete med fantastiska människor som jag kommer sakna! Men det är mycket engagemang som krävs och behövs och det kommer jag inte kunna ge så länge till. 
 
Tidigare har jag tänkt att "ungen får följa med", det funkar. Men nu täcker jag såhär: man kan hålla i ett möte och amma samtidigt det går. Men man kan inte hålla i ett möte och amma två - samtidigt - det funkar inte ;)
 
Dessutom vill jag koncentrera mig helt och fullt på mina barn. Det här är min dröm och jag ska njuta av den till fullo! Så fastän det var vemodigt att säga hejda till alla ikväll så har jag såå mycket glädje att se fram emot och jag längtar <3 <3
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej