~Titti~ Vecka 35+3 (36)

0kommentarer

Imorse var jag hos barnmorskan, även Leif kunde vara med denna gång innan hans möte på Stadshuset. Några av proverna var anmärkningsvärt bra idag vilket som var roligt. Samtidigt var några av proverna sämre en tidigare vilket gör att jag måste göra extrakontroller nästa vecka och det var ju mindre roligt.. Men ja, lite ying och lite yang hör la´till?
 
Vi pratade om veckan som gått, förvärkarna och vad jag har att förvänta mig det närmaste samt symtom jag ska vara uppmärksam på. Vi började även skissa en del på förlossningsplan, så nu finns det med i min journal. Därutöver kan det vara bra att skriva lite mer utförligt hur jag/vi önskar det på ett papper och ge till förslossningspersonalen när det väl är dags.
 
Avslutningsvis lyssnade vi på bebisarnas hjärtslag och det är alltid lika skönt att höra dem :) :)
~Titti
barnmorska, barnmorskemottagning, förlossningsförberedelser, gravid, gravid med tvillingar, graviditet, hjärtslag, tvillinggraviditet,

Kommentera

Publiceras ej