~Titti & Leif- Nu är det igång!!

11kommentarer

Vi kom till avdelningen som vanligt imorse. Kollade bebisarna med ctg och inväntade några av mina provresultat. Och sedan när läkaren kom vid ronden så fick vi vårt efterlängtade besked: Vi sätter igång dig idag Titti!
 
Tjohoo! Nu är det igång!! Fast hur lång tid det här tar vet ingen i nuläget, det kan gå fort, men det mest troliga är att det kommer ta flera timmar... Ja, ja, vi får se....
 
Är det någon som vågar sig på att gissa VAD det blir (gosse-gosse/tös-tös/gosse-tös?), NÄR och de klassiska vikt & längd??! Kommentera här på bloggen i detta inlägg så får vi som om någon gisssar rätt/i närheten? ;)
 
Spänning och förväntan och en något orolig Titti som inte riktigt vet vad som väntar...
Men slutmålet är klart och väldigt efterlängtat - våra bebisar!!
~Titti & Leif
gravid, gravid med tvillingar, igångsättning,

11 kommentarer

Anonym

17 Jul 2014 13:31

Spännande!!! Jag gissar på gosse/gosse längd ca 50 och vikt ca 3450. Jag gissar på att de kommer på kvällen innan natten

Älskar er och stort lycka till <3<3<3

Jenny

17 Jul 2014 13:38

Såå spännande, och äntligen!! Jag tror på en gosse och en tös. Tösen kommer först 20.02 och strax därefter "lillebror". Vikt och längd vågar jag inte gissa. Kram, kram, kram

Svar: Bea gissat! Tösen kom först och gossen därefter :)
~Titti & Leif -

Miranda :)

17 Jul 2014 13:46

Hej! Tänker på er o tvillingarna. Så spännande !

Jag tror det blir gosse o flicka :) (önsketänkande hihi😊)
47 cm, 2500 gram och 45 cm, 2400 gram :)

Kl 22 ikväll ;)

Bara vilda gissningar från min sida.

Kämpa på! Älskar dig Titti ❤️😊

Svar: Wow det var riktigt nära gissat i alla kategorier OCH din önskan slog in!! ;)
~Titti & Leif -

Ulrika & Elicia

17 Jul 2014 14:46

Vi gissar på två tjejer!!!! Kram Ulrika & Elicia

Svar: Då gissade ni till hälften rätt! ;)
~Titti & Leif -

Ann Erikson

17 Jul 2014 15:25

Jag tror att det blir två pojkar o den ene väger 2400 å är 46 cm lång å den andre väger 2700 å är 48 cm lång 😃.. Å bebisarna kommer under kvällen.
Lycka till

// Kusin Ann

Svar: Förutom att det var en Tös & en gosse så var det riktigt nära gissat - både vikt & längdmässigt!! :)
~Titti & Leif -

Shorik Adam

17 Jul 2014 17:09

Anonym var jag :-) glömde att skriva mitt namn.
Natalie gissar på två töser
Och Amanda tjej/kille


Svar: Hej Anonym! Ja då blev det Amanda som gissade rätt till 100% och Natalie till 50% :) :)
~Titti & Leif -

Tican

17 Jul 2014 18:51

En pojk, en tösabit. 2900 , 2700.åh så spännande !❤️❤️

Svar: Tummen upp för rätt gissning på tös & gosse. Lättviktare dock ;)
~Titti & Leif -

Johanna

17 Jul 2014 22:58

Jag tror en flicka och en pojke. Flickan först sen pojken. Och tiden ja NU!! 23:00! Vikt 2840 o 2590. / / kram Johanna

Svar: Tös & gosse var rätt iaf! :) Kram
~Titti & Leif -

Petronella

18 Jul 2014 12:13

Två bedårande flickor som är lagom långa och väger lagom mycket. 😃💓💓

Svar: Hälften rätt iaf! ;)
~Titti & Leif -

Ann

18 Jul 2014 13:19

Äntligen!!!
Kämpa på nu!
Tänk positivt och att det onda tar dej närmare belöningen. Du fixar detta:)
Det blir så klart en tjej och en kille <3 kram Ann

Svar: Du hade rätt! Det blev en av varje = jackpott!! :)
~Titti & Leif -

Cecilia

19 Jul 2014 12:22

Det blir en flicka och en gosse :)

Svar: Helt rätt!! Tösen var Ettan och Gossen Tvåan :)
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej