~Titti~ We´re the Millers

0kommentarer

Leif har kvällsmöte som vanligt och jag fördriver tiden med att titta på hyrfilm. Nu har jag sett We´re the Millers. Jag hade inte hört eller sett något om filmen innan så det var n ren chansning. Men jag skulle dragit öronen åt mig när tjejen i kassan sa att det var en bra film... Hon har sagt det tidigare, vid ett tillfälle sa hon att jag "har bra smak" och att jag valt bra filmer. Det visade sig att de filmerna var allt annat än bra. Jag säger inte att hon har dålig smak, men jag säger att hon och jag har väldigt skild smak vad det gäller vad som kännetecknar en bra film. Nästa gång ska jag nog lägga tillbaka filmen på hyllan om hon ger mig komplimanger för mitt hyrval... ;)
 
 
"David Clark Jason Sudeikis är en simpel langare som smider en idiotsäker plan för att bli en riktig knarksmugglare. Han övertygar sina grannar- strippan Rose Jennifer Aniston, loosern Kenny Will Poulter och rymlingen Casey Emma Roberts- att bilda en falsk familj. "Familjen Miller" åker på en hysterisk resa söderut som knappast kan sluta väl!"
 
Men visst, det var många oväntade vändningar i filmen och det var positivt, men annars...
Nope inget fan.
 
Mitt betyg: TT+
 
~Titti
 
 
betyg, film, filmrecension, recension,

Kommentera

Publiceras ej