~Titti~ Från mage till rygg & rygg till mage!

0kommentarer

På förmiddagen fick vi kärt besök av lille Gustav (en månad äldre än tvillingarna) och hans mamma. Det var ett tag sedan vi sågs så vi hade en hel del att ta igen! Vi festade på lite doprester:
 
 
Tösen vände sig för första gången från mage till rygg och jag är glad att jag såg det 😊 Tiden flög iväg och till slut var vi tvungna att bryta upp eftersom jag och barnen skulle på tvillingträff. Denna gång var vi äntligen alla på plats: tre vuxna och sex barn! Alla hade (såklart) vuxit sedan sist. Numer är alla "med" med pigg och vaken blick. Gossen vände sig från rygg till mage, förvisso inte första gången men ändå häftigt att se!
 
Utvecklingen går framåt i rasande fart och jag är så glad att jag får uppleva allt - från första parkett! 😊
~Titti

Kommentera

Publiceras ej