~Titti~ Det har babblats på möte!

0kommentarer

Idag hade jag tid hos sjukgymnasten. Svårt att acceptera att jag/ryggen är så otroligt svag och att ryggen är så skör. Det gäller verkligen att låta det ta tid att bygga upp ryggen. Vi tar nu bort en övning som jag bara får ont utav och ersätter den med två nya. Känns skönt att få göra något iaf.
 
Sjukgymnasten ligger i samma hus som barnmorskemottagningen och på toaletterna fanns andra övningar:
 
 
Se mer på www.snippgympa.nu
 
Under tiden som jag var hos sjukgymnasten var bebisarna med Leif (annars hade typ inget blivit gjort hos sjukgymnasten, tro mig vi har testat det...). Gossen sov i vagnen hela tiden men Tösen var uppe! I början av mötet var hon tydligen väldigt intresserad, i synnerhet av de andra deltagarna, men efter en stund drog hon sig tillbaka och softade framför Babblarna (dock utan ljud).
 
 
Båda var på gott humör när jag hämtade dem och kan säkert tänka sig att följa med pappa fler gånger! 😉
 
Jag passade på att ta en snabb runda inne på Commerce.
 
 
Kanske kanske att jag har hittat vad jag ska ha på mig på dopet..?
~Titti

Kommentera

Publiceras ej