~Titti~ 3 dec 2014

0kommentarer

Jag har varit liten sliten idag pga. lite nattsömn.. Bebisarna blev förkylda när vi var i Småland. Inatt var Tösen väldigt täppt och jag tyckte det var olustigt att hon låg ensam i sin säng (förstagångsmamma? Javisst!) så det slutade med att jag satt uppe i fotöljen med henne i famnen. På så vis satt hon upprätt och kunde andas lättare. Så hon sov. Det kan jag inte riktigt säga att jag gjorde...
 
Det var en seg morgon och förmiddag, men som jag skrev i förra inlägget så piggade denna solstråle upp:
 
 
På eftermiddagen hade vi playdate med två söta tvillingflickor och deras sköna mamma. Riktigt trevligt! Och vips så var det kväll!
 
Så är då en historisk dag till ända. Just nu känns 22 mars avlägsen men rätt som det är är vi där!
 
 
Tycker nyss det var valrörelse med nyfödda tvillingar? Nu blir det valrörelse med halvårsgamla telningar. Jaja, ska man tänka positivt så var det två valrörelser 2014, så det blir ju bara hälften så många 2015?! Vi får satsa på kvalitetstid med pappa Leif! 😉
 
~ Titti

Kommentera

Publiceras ej