~Titti~ Tankar om rutiner

0kommentarer

Just nu håller jag dels på att jobba in rutiner och dels provar jag mig fram till hur jag vill att rutinerna ska se ut. Det jag verkligen inte fått fason på än är när JAG ska äta? Efter Twinsens morgonmål 05-07 tar jag lite Yoggi och försöker få till någon timmes sömn till. Efter förmiddagsmålet har jag ätit "frukost" (ett par mackor) men vid det laget har klockan oftast passerat 12 vilket innebär att jag äter "lunch" vid 15-16-tiden och ja hela måltidsdygnet blir ordentligt förskjutet.

Och så här ser det ut nu när jag har en back-up som fixar mat, disk m m till mig. Hur ska det gå nästa vecka, utan back-up, när jag även måste tillaga maten själv? Kommer jag ens äta varm mat eller blir det Yoggi och mackor för hela slanten??!

Ja vi får väl se...?

~Titti

Kommentera

Publiceras ej