~Titti~ Barnvagnspromenad

3kommentarer

Jag känner att jag blir lite piggare och mår lite bättre för var dag nu. Ikväll bestämde vi oss för att gå första barnvagnspromenaden - det var en speciell känsla det!

 

De såg så små ut i den stora vagnen! :)

 

Hela 10 minuters saaaakta gång orkade jag (men var helt slut efteråt!)!!

De gånger jag varit utomhus den senaste månaden kan jag räkna på mina två händer så det var verkligen skönt att andas frisk luft! Och att njuta av allt runtomkring.

 

Det var en riktigt mysig promenad att gå - lilla Familjen Walterum <3 <3

~Titti

3 kommentarer

Jennie

13 Aug 2014 22:20

Lilla familjen, så underbart. Hör av mig framöver när det lugnat ner sig lite. Kramar

Svar: Det låter bra! :) Många kramar till dig och DIN familj!!
~Titti & Leif -

Ann

14 Aug 2014 09:23

Första promenaden är speciell!
Jättefin vagn.
Vad ska de små liven heta?
Kram från Växjö
/Ann

Svar: Ja så är det verkligen! Vet du vi hoppas kunna hålla barnens namn "hemliga" till dopet faktiskt. Men frågan är om vi kommer klara det? Det är lätt att försäga sig! ;) Många kramar till Dig från Titti
~Titti & Leif -

JZ

16 Aug 2014 14:35

Skönt att höra du mår bättre och varit ute på en promenad :) Fin vagn!!! Kram

Kommentera

Publiceras ej